تبریک تولد کودک

متن برای تبریک تولد کودک

همه ما فرزندانی داریم که روز تولدشان بهترین روز زندگی ما بوده است. روزی که آن‌ها چشم به جهان باز کردند و شادی و رحمت را در زندگی ما جاری کرده‌اند، برای همیشه در خاطر ما زنده است و شاید مهم‌ترین روز تقویم برای ما باشد. در روز تولد کودکان همه ما به تکاپو می‌افتیم و سعی می‌کنیم با برگزاری یک جشن (هرچند کوچک) این روز را خاطره‌انگیز کنیم. این جشن کوچک با دعوت از دوستان و آشنایان و بچه‌های کوچک دیگر، شکوه بیشتری پیدا می‌کند و همیشه در ذهن بچه‌ها می‌ماند.

بی‌تردید کلمات بیان کننده احساس ما هستند و هنری که در قالب یک متن یا شعر نوشته شده باشد، می‌تواند عشق و محبت ما را نسبت به کودکان بیان کند. تبریک تولد در بیانی هنرمندانه و جذاب، به دل می‌نشیند. این پیام تبریک بر روی کارت دعوت و یا حتی بر روی کیک تولد نوشته می‌شود تا حس لطیف شما نسبت به عزیزانتان را به تصویر بکشد. همچنین می‌توان برای گرفاتن جشن تولید زیبا و شیک در کافه تولد کودک بالونیا تولدی بیاد ماندی را برای کودک خود رغم بزنید و با عکس های زیبا این روز را در خاطرات کودک دلبندتان باقی بگذارید .

متن تبریک تولد کودک

متن‌هایی که به صورت کلی برای تبریک تولد کودکان برگزیده می‌شوند، برای تبریک گفتن به مناسبت تولد دخترها و پسرها مورد توجه قرار می‌گیرند. در واقع در این متن‌ها اشاره‌ای به جنسیت کودک نمی‌شود.

چند نمونه متن تبریک تولد کودک:

  • امروز تو به دنیا آمدی؛ سهم تو شمع‌ها هستند و ستاره‌هایی که مهمان جشن ما شده اند. شکوفه‌ها دوباره می‌شکفند و عطر دل‌انگیز بهار نصیب پروانه‌ها می‌شود و تو سهم من از زندگی خواهی شد. تولدت مبارک زیبای من
  • نازنینم؛ روزی که تو متولد شدی، زیبایی به دنیا آمد و لبخندهای تو زندگی را به کام من شیرین کرد. تولدت را با تمام عشقم تبریک می‌گویم.
  • ای آفتاب گرم زندگی‌ام؛ همیشه و همه جا درخشان بمان. بمان و نور وجودت را بر شب‌های تاریک روحم بتابان. تولدت مبارک

تبریک تولد کودک پسر

می‌خواهید متنی برای تبریک تولد پسرها بنویسید و چیزی به ذهنتان نمی‌رسد؟ ما در این بخش به نمونه‌هایی از متن تبریک تولد کودک پسر اشاره کرده‌ایم. می‌توانید از بین این سه گزینه یکی را انتخاب کنید.

متن‌هایی برای تبریک تولد اختصاصی به پسرها:

  1. تو بهترین اتفاق زندگی ما هستی. آرزو دارم لحظه‌لحظه زندگی تو با شادی سپری شود و به هر آنچه در دل داری برسی بهترینم
  2. با تو خداوند زیبایی‌های هستی را به ما نشان داد. نمی‌دانی وقتی می‌خندی تا چه اندازه دنیا زیباتر می‌شود. برای دل ما هم که شده بخند، بخند و بخند.
  3. همه آرزوهای من در گوشه‌ای از لبخند تو خلاصه شده است. وقتی تو می‌خندی انگار جهانی با تو لبخند می‌زند. همیشه شاد باش و امیدوار.

تبریک تولد کودک دختر

متن تبریک تولد کودک دختر

دخترها روح لطیفی دارند و بیش از پسرها احساسات عمیق شما را می‌فهمند. پس لازم است با زیباترین بیان تولدت آن‌ها را تبریک بگویید و لطیف‌ترین احساسات خود را به آن‌ها بازگو نمایید.

متن تبریک تولد دختر:

  • دختر زیبای من؛ برای من جهان بنایی است که روی لبخند تو ساخته شده. پس بخند تا همیشه استوار بماند این جهان. تولدت را با همه وجودم تبریک می‌گویم نازنین
  • شادی من به شادی تو پیوند خورده است. امروز روز تولد توست و زیباترین لحظه‌ها برای من است. پس بخند و بگذار شادترین باشم.
  • دنیایی که با دستان تو برای من بنا شده فرو ریختنی نیست. همیشه دوست داشته‌ام، دوستت دارم و دوستت خواهیم داشت. تولدت مبارک

اس تبریک تولد کودک

اس‌ام اس دادن یکی از بهترین روش‌ها برای تبریک به مناسبت تولد کودک است. متن‌هایی که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم، می‌تواند به عنوان یک پیام عالی برای تولد عنوان شود و شما از آن‌ها برای بیان احساسات خود استفاده کنید.

اس مناسب برای تبریک تولد کودک:

  1. ۱۰ سال است که تو به زندگی ما زیبایی بخشیده ای؛ به خاطر تمام عشقی که به ما هدیه دادی از تو سپاسگزارم
  2. بهترین منظره زندگی من بزرگ شدن تو بوده است، زیباترینم
  3. امروز دهمین سال تولد توست، به خاطر شادی‌هایی که در این سال‌ها برای زندگی ما به ارمغان آوردی از تو سپاسگزارم… روز آمدنت را هرگز فراموش نمی‌کنم، وقتی خبر شگفت‌انگیز به دنیا آمدن تو را شنیدم و از شوق نزدیک بود بال در بیاورم. زمان خیلی سریع می‌گذرد، خوشحالم که کنارم هستی عزیزم، تولدت مبارک باشد.

اس تبریک تولد کودک دختر

دخترها عزیز دل پدرها و قوت قلب مادرانشان هستند. می‌گویند وقتی خداوند بخواهد برکتی را در زندگی کسی جاری کند، فرزند دختری را به او عطا خواهد کرد؛ اما آیا می‌دانید در روز تولد دختر چگونه به او تبریک بگویید؟

انواع اس‌ام اس تبریک تولد دختر:

  • هیچ هدیه‌ای با روزهایی که تو کنار ما بوده‌ای برابری نمی‌کند. هر روز که با تو می‌گذرد، هدیه‌ای ارزشمند برای ما است. از روز خاص تولدت لذت ببر، شاهزاده خانم! تو شایسته یک عمر شادی هستی.
  • دختر زیبای من، سلطنت تو بر پادشاهی قلب من به ۱۰ سال رسیده است! تولدت مبارک
  • چه خوب شد که به دنیا اومدی پرنسس من و چه خوب‌تر که همه دنیای من شدی. تولدت مبارک باشه
  • غنچه شکفت و خداوند زیباترین هدیه‌اش را به ما بخشید. آرزو می‌کنم فرداهای روشنی پیش رو داشته باشی عزیزترینم.
  • تولدت مبارک شیرین‌ترین دختری که میشناسم!

اس تبریک تولد پسر

اسمس تبریک تولد پسر

و اما آقا پسرها؛ عصای دست پدر و یار و یاور مادر. برای ارسال اس‌ام اس تبریک تولد پسر دنبال متن‌هایی باشید که عمق احساسات شما را برای او بیان کند. به مثال‌هایی که می‌زنیم توجه داشته باشید.

انواع تبریک تولد پسر:

  1. ما در دهمین سال تولد تو بهترین‌ها را برایت آرزو داریم و در زندگی هیچ چیز جز خوشبختی تو را نمی‌خواهیم. تولدت مبارکمان باشد.
  2. تو با آن انگشت‌های کوچک و زیبا صاحب یک قلب غول پیکر هستی عزیزم. تولدت مبارک پسر گلم
  3. درست ۱۰ سال پیش پدر یکی از بامزه‌ترین بچه‌های دنیا شدم و هزار بار خدا رو شکر می‌کنم که تو به دنیا اومدی
  4. معجزه بزرگ زندگی من؛ امروز ۱۰ ساله شدی. امیدوارم این حس کودکان رو همیشه با خودت داشته باشی. تولدت مبارک پسرم

اس تبریک تولد کودکانه

برای تبریک تولد گفتن به بچه‌ها بهتر است از لحن خودمانی با آن‌ها صحبت کنید و عبارت‌های قصار و طولانی را برای وقتی بگذارید که بخواهید تولد بچه‌ها را به والدین آن‌ها تبریک بگویید.

چند نمونه اس تبریک تولد کودکانه:

  • تولد، تولد، تولدت مبارک، مبارک، مبارک، مبارک، تولدت مبارک، بیا شمعا رو فوت کن که صد سال زنده باشی.
  • گلای سرخ و صورتی، فدای مهربونیات، یه دل دارم اونم فدای خوبیات. تولدت مبارک
  • تاج سرم، قند عسلم، کلاه به سرم، تولدت هزار بار مبارک باشه
  • ای گل زیبای من، ای همه دنیای من تولدت مبارک تولدت مبارک

پیام تبریک تولد کودک رسمی

اگر می‌خواهید به پدر و مادر یک کودک تولد فرزندشان را تبریک بگویید، متن‌های رسمی گزینه بهتری هستند. در واقع این متن‌ها زیبا و باوقارند و این یک امتیاز مثبت برای آن‌ها محسوب می‌شود.

تبریک تولد کودک به صورت رسمی:

  1. شکفتن غنچه جذاب شما در بهشتی از گل بوته‌های یاس و نسترن و رز تهنیت باد. فرداهای روشنی را برای وجود نازنینش آرزو داریم.
  2. تولد بهترین ارمغان زندگی مشترکتان را تبریک می‌گوییم. بهترین‌ها نصیب فرزند دلبندتان
  3. صمیمانه‌ترین سپاس را به مناسب شکفتن غنچه دلبندتان از ما پذیرا باشید. امید است که در سایه پدر و مادر، زندگی پرباری داشته باشد.

جمع‌بندی

پیام‌هایی که مناسبت تولد کودک ارسال می‌شوند، عشق، دوستی و صمیمیت را بین دوستان و آشنایان بیشتر می‌کنند. شما می‌توانید از میان صدها متنی و اس‌ام اسی که برای تبریک تولد در نظر گرفته شده، بهترین را انتخاب کنید و با آن حس احترام، شور و شادی و عشق خود را به دیگران نشان دهید. البته گاهی بد نیست به خلاقیت خود تکیه کنید و متن‌هایی برآمده از ذهنتان را بنویسید. شاید بار اول جذاب نباشد، اما هر چه که هست این پیام بر دل و جان مخاطب می‌نشیند.

سوالات متداول شما عزیزان

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

ارتباط با مشاوران بالونیا

مشاوران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *