بسیاری از ما می‌خواهیم جشن تولد کودک خود را به زیباترین شکل ممکن برگزار کنیم. سالن تولد کودک ستارگان یکی از بهترین پیشنهادات ممکن برای برگزاری یک جشن خوب و به یاد ماندنی است بی آنکه نگران برنامه‌ها باشید یا اینکه تصور کنید قرار است وسایل خانه در معرض آسیب و کثیف کردن کودکان قرار بگیرند. سالن تولد به شما این اجازه را می‌دهد تا بدون توجه به این دغدغه‌ها از جشن تولد فرزندتان نهایت لذت را ببرید. اگر به دنبال بهترین سالن تولد کودک در تهران هستید سالن تولد ستارگان در بالونیا که بهترین خانه بازی کودک در تهران است، یک انتخاب عالی خواهد بود.

تم های سالن تولد ستارگان

خبر خوب این است که هر تمی که مد نظرتان باشد را میتوانیم کاملا سفارشی شده اجرا کنیم

پذیرایی اصلی مجموعه ستارگان

پذیرایی سالن تولد کودک
پذیرایی تولد کودک

پذیرایی VIP مجموعه ستارگان

فیلم‌های سالن تولد کودک ستارگان

جدیدترین تم کودکانه
جشن تولد با تم اونجرز
جشن تولد با تم پرنسس

تم تولد جذاب دخترانه

‏‎ ميز تولد کودک شامل موارد زیر است:

کيك به وزن ٤ كيلوگرم و يك طبقه ماكت

 كاپ كيك ،كوكي و پاپس

 بادكنك آرايي وابسته به تم

 تزئينات مربوطه تم

 پوستر پشت ميز

 استند شخصيت هاي تم

 ‏‎ميز خوراكي بچه ها شامل:‏‎ پاپ كورن ، پاستيل ، چوب شور، آبميوه پاكتي ، آبنبات چوبي

تمامی موارد زیر را میتوانید به پکیج تولد خود اضافه کنید:

بادکنک هلیومی برای میز بزرگسالان ده عدد

گل آرایی طبیعی میز تولد

گل آرایی میز بزرگسالان

استند دونات شامل ٤٠ عدد دونات خوراکی

استند نئون هپی برتدی

‏‎توجه: استفاده از سالن با ديزاين خودتون و رعایت قوانین مربوط به مجموعه و ساختمان ‏‎به همراه خدمه و پذيرايي امكان‌پذير است.

سرگرمی های کودکانه سالن جشن تولد کودک

دی جی خانم يا آقا

دی جی حرفه ای با اجرایی شاد، هیجان انگیز و متفاوت

گريم كودك

نقاشی شخصیت های کارتونی روی صورت کودکان برای خلق حس های خوب و ناب

تنپوش عروسكي دلقک یا پرنسس

همان شخصیتی که کودک شما رویایش را در سر دارد

حباب بازی و استفاده یک ساعته از خانه بازی بالونیا

حباب بازی و انواع بازی های سرگرم کننده در خانه بازی کودک بالونیا

شعبده بازي عمو رامتين

اجرای نمایشی جذاب، رازآلود، سرگرم کننده و هیجان انگیز برای کودکان

عكاسي و فيلمبرداري

تحويل DVD اديت شده و كليپ های خاطره انگیز از جشن تولد به یاد ماندنی شما

خبر خوب

‏‎خبر خوب این است که امكان ادغام و تلفيق سرگرمی ها و پکیج ها وجود دارد. برای این کار كافيست سليقه و مواردی كه مناسب می دانيد را با ما در ميان بگذاريد.

سالن تولد ستارگان با بهره‌مندی از کادری مجرب، فضایی جذاب و مجهز آماده برنامه ریزی و اجرای مراسم مخصوص کودکان، همچون برگزاری جشن تولد می‌باشد.

براي ديدن تم های تولد و ایده های نابمان؛ ما را در اینستاگرام فالو کنید و در کانال تلگرام سالن تولد کودک ستارگان عضو شوید: ‏‎

ساعت کار مجموعه: مجموعه ستارگان تا ساعت ۱۰ شب باز میباشد.

زمانی که از مزایای برگزاری تولد در سالن تولد کودکان حرف می‌زنیم به این معنا نیست که برنامه‌های شما در همه سالن‌ها به خوبی اجرا می‌شوند بلکه باید به دنبال یک سالن محبوب و شناخته شده در این زمینه باشید که بتواند با نیروهای حرفه ای و برنامه ریزی عالی یک خاطره ماندگار را برای شما و فرزند دلبندتان رقم بزند و چه چیزی بهتر از اینکه سالن جشن تولد کودک را برای این کار انتخاب کنید. اگر در تهران زندگی میکنید، ستارگان یک فضای باز برای تولد کودک در تهران فراهم آورده که حتما خوشتان می آید.

تم های جشن تولد در سالن ستارگان

تم های تولد یکی از مهم‌ترین بخش‌های برگزاری یک جشن تولد خاص و رویایی اند و اصولاً برگرفته از کاراکترهای انیمیشنی هستند. در سالن ستارگان می‌توانید زیباترین تم های تولد را مشاهده کنید. در سالن تولد کودک ستارگان، تم های ذیل برای برگزاری یک جشن تولد بیادماندنی بکار می‌روند:

  •  تم فرشته در انواع مختلف آن
  • تم فروزن
  • تم پری دریایی
  • تم باب اسفنجی
  • تم بتمن
  • تشریفات و پذیرایی در سالن ستارگان

در یک سالن تولد کودک، تم پذیرایی باید متناسب با تم تولد (کیک و وسایل تزیینی باشد) بنابراین باید تمام وسایلی که برای پذیرایی کیک و آب میوه به کار می‌روند با تم انتخابی شما تناسب داشته باشند. این مسئله یکی از مهم‌ترین مسائل ممکن در زمان پذیرایی به شمار می‌رود با این حال هیچ چیزی به اندازه کیفیت کیک و آب میوه و سایر خوراکی‌هایی که قرار است با آن‌ها از مهمانان پذیرایی شود حائز اهمیت نیست. کیک فروزن با تم السا یکی از محبوب‌ترین کیک‌های این مجموعه است که شرایط یک پذیرایی شیرین و دل چسب را برای مهمانان فراهم می‌کند.

تشریفات و پذیرایی در سالن جشن تولد کودک صرفاً به این موارد محدود نمی‌شود. سالن ستارگان بالونیا به عنوان بهترین سالن تولد کودک در تهران شرایط پذیرایی از مهمانان شما برای یک وعده غذا (وعده شام، ناهار و میان وعده) را نیز فراهم نموده است. البته در اینجا دیگر خبری از تم تولد نیست و تمرکز کار بر روی مهیا نمودن یک پذیرایی مجلل و بیادماندنی است. رستوران و کافه بالونیا امکان یک پذیرایی بی نقص و فوق العاده را مهیا نموده اند.

ساعت کار و فعالیت سالن تولد کودک

بهترین ساعات ممکن در طول شبانه روز برای برگزاری یک جشن تولد رویایی توسط مجموعه بالونیا در نظر گرفته شده است. ساعت کار و فعالیت سالن ستارگان بالونیا در تمام روزهای هفته از ساعت 10 صبح آغاز می‌شود و تا ساعت 10 شب ادامه دارد. 12 ساعت برنامه کاری در طول روز امکان برگزاری سه الی چهار جشن تولد در یک روز را فراهم می‌کند اما با توجه به اینکه درخواست‌ها برای رزرو سالن تولد ستارگان بسیار بالاست بهتر است تا روزهای قبل نیست به رزرو سالن برای برگزاری تولد کودک دلبند خود اقدام نمایید. آدرس و شماره تلفن خانه بازی کودک بالونیا را در پایین همین صفحه مشاهده می‌کنید. هم اکنون تماس بگیرید و مقدمات برگزاری رویایی ترین جشن تولد کودک خود را فراهم نمایید.