خانه کودک سعادت آباد مارکیز

مجموعه بالونیا یک خانه بازی کودک در سعادت آباد تاسیس کرده که مکانی شاد و مهیج برای کودکانی است که از فضای بسته منازل خسته شده اند. کودکان برای رشد ذهنی و جسمی به بازی و سرگرمی، نیاز دارند؛ بنابراین توصیه می کنیم والدین با مراجعه به خانه کودک سعادت آباد، این فرصت را در اختیار کودک قرار دهند. زمانی که کودک در یک محیط شاد و مفرح در کنار دیگر همسالان خود قرار می گیرد؛ در آینده به راحتی می تواند با محیط اطراف خود ارتباط برقرار کند. بعید است چنین کودکی درآینده از نظر روانشناسی مشکلی در برقراری روابط اجتماعی با دیگران، داشته باشد.
بالونیا یک خانه بازی کودک در تهران است که از بهترین امکانات جهت بازی کودکان، برخوردار می باشد. خوشبختانه بالونیا علاوه بر شعبه ای که در خیابان الهیه دارد؛ شعبه دیگری هم در سعادت آباد تهران دارد؛ بنابراین اگر به دنبال یک پلی هوس در سعادت آباد می گردید؛ بهتر است سری به اینجا بزنید. در این مکان انواع بازی و سرگرمی مخصوص کودکان وجود دارد. با مراجعه به بالونیا علاوه بر سرگرم شدن فرزندتان، می توانید ساعتی را به دور از دغدغه در کافه دنجی که مخصوص والدین است، آرامش داشته باشید.

بچه ها در حال بازی فکری
نقاشی کشیدن کودکان در خانه بازی سعادت اباد
عروسک های کابوی
خانه بازی مارکیز

تصاویر خانه کودک سعادت آباد مارکیز

کودک در حال بازی در اشپزخانه
لوک خوش شانس در کنار بچه ها
سیندرلای خانه بازی مارکیز

مزایای خانه کودک سعادت آباد مارکیز

خانه کودک در سعادت آباد

خدماتی که مارکیز ارائه می کند آنقدر متنوع است که می تواند کودک را حتی ساعت ها، مشغول و سرگرم کند. در این مکان کودک علاوه بر داشتن اسباب بازی، همبازی هم دارد و این موضوع می تواند در ارتباط گرفتن کودک با دنیای بیرون، نقش اساسی ایفا کند.

خبر خوب این است که همین حالا می توانید با ما تماس بگیرید و سانس بازی رزرو کنید

ویدئو های خانه کودک سعادت آباد مارکیز

مارکیزخانه و کودک سعادت آباد
Read More
مارکیزخانه بازی بالونیا سعادت آباد
Read More
مارکیزخانه بازی کودک در سعادت اباد
Read More
Previous
Next

خانه کودک سعادت آباد مارکیز بهترین انتخاب والدین

بهترین خانه بازی کودک در شمال تهران

اینکه زندگی های امروزی و مشغله های ذهنی والدین مجال کافی برای بازی با کودکان در خانه باقی نگذاشته است، واقعیتی انکارنشدنی است اما کودکان در سنین مختلف نیاز به بازی دارند تا بتوانند شخصیت خود را با جامعه اطراف به خوبی، وفق دهند. بازی باعث می شود کودک از همان ابتدا از قدرت خلاقیت خود، استفاده کند و این موضوع در رشد فردی او تأثیر بسزایی خواهد داشت؛ بنابراین حتی اگر فرصت کافی برای بازی با کودک ندارید؛ اجازه دهید افرادی که در این کار تخصص و مهارت کافی دارند؛ او را همراهی کنند. یکی از بهترین راهکارها سپردن کودک به خانه بازی است. در خانه کودک سعادت آباد چنین مکانی کودک با دنیایی از بازی ها روبرو می شود و می تواند در یک فضای شاد؛ علاوه بر بازی کردن، دوستان جدیدی هم پیدا کند.

برای ارتباط با ما و آگاهی از سانس های بازی با شماره های زیر با ما تماس گرفته و ما را در اینستاگرام فالو کنید: ‏‎

  • آدرس خانه بازی مارکیز: سعادت آباد ، میدان کاج ، سرو شرقی ، مارکیز سنتر ، طبقه سوم، خانه بازی مارکیز
  • روزهای کاری: همه روزه شنبه تا جمعه
  • ساعت کاری مجموعه: از ساعت 10 صبح تا 10 شب در سانس های دو ساعته
  • شماره تلفن: ۰۹۱۲۰۹۱۰۵۹۳  و 02140220563