رستوران با فضای بازی کودک

رستوران های با فضای بازی کودک

مجهز بودن رستوران با فضای بازی کودک یکی از ویژگی هایی است که عموماً خانواده ها در انتخاب مکان مناسب غذا خوری بدان توجه می کنند. غذا خوردن در سراسر دنیا علاوه بر تأمین نیاز بدن به مواد غذایی، همواره یکی از تفریحات لذت بخش محسوب می شود و رستوران از جمله اماکنی است که افراد می توانند در آن ساعت ها اوقات خود را بدون دغدغه میزبانی و پذیرایی در کنار دوستان و خانواده سپری نمایند. یکی از دلایل این دور همی ها در رستوران، ضیافت هایی است که محور اصلی آن را کودکان تشکیل می دهند؛ مانند جشن تولدها و مناسبت های گوناگون خانوادگی که باز هم در آن کودک به نوعی کانون توجه است.

 اگرچه وقتی صحبت از خانواده به میان می آید، رده های سنی مختلفی را از کودکی تا سالخوردگی می توان در این گروه تصور کرد. لیکن کودکان را می توان جز مهمترین مهمانان محسوب کرد؛ بنابراین توجه به المانهای رفاهی و نیازهای هر گروه سنی به ویژه کودکان در بسیاری از رستورانها مورد توجه قرار دارد. اخیرا هم رستوران با فضای بازی کودک خیلی زیاد شده است. خانواده ها ترجیح می دهند رستورانی را برای غذا خوردن انتخاب کنند که کودکشان علاوه بر برخورداری از غذای سالم با تزئینات کودک پسند، امکان و فضایی برای بازی داشته باشد که هم موجب انگیزه بیشتر کودکان برای خوردن غذا شود و هم والدین بتوانند ساعاتی را با یکدیگر فارغ از دغدغه آنها سپری نمایند.

بهترین رستوران با فضای بازی کودک کجاست؟

مشتری مداری و اهمیت به کودکان از جمله مواردی است که بسیاری از رستورانها با درنظر گرفتن آنها اقدام به تجهیز رستوران‌های خود به فضای بازی نموده اند. در زیر به چند تا از شاخص ترین رستوران‌هایی که علاوه بر برخورداری از غذای سالم و خوشمزه فضایی را به بازی کودکان اختصاص داده اند اشاره می کنیم:

خانه کودک و کافه بالونیا

خانه بازی کودک و کافه بالونیا بدون شک یکی از بهترین پیشنهاد‌ها برای حضور خانواده ها جهت صرف غذا در کنار کودکانشان است. این خانه بازی کودک در تهران همچنین می تواند محیط مناسبی برای جشن تولد و ضیافت هایی با محوریت کودکان باشد. پلی هوس یا فضای بازی مجهز در این مکان، برنامه های مفرح، فضا سازی و بازی‌ها همگی بر اساس روانشناسی کودک طراحی شده است. بالونیا شاید یک رستوران با فضای بازی کودک نباشد اما یک کافی شاپ مخصوص کودکان است که منوی این کافه زیر نظر کارشناسان تغذیه می باشد. در این منو با استفاده از مواد اولیه تازه شامل غذای کودک، دسر، نوشیدنی، پیش غذا، غذای اصلی و صبحانه است که هر دو گروه سنی کودک و بزرگسال را در بر می گیرد.

  • آدرس: خیابان الهیه، مریم شرقی، پلاک 67
  • تلفن: 02122656440 – 02122656439

کافه رستوران ویونا پلاس

کافه رستوران با فضای بازی کودک ویونا پلاس

همجواری این کافه رستوران با پارک آب و آتش و تنوع منوی آن باعث می شود که یکبار هم شده لذت حضور در این مکان را تجربه نمود. فضای بازی اختصاصی کودک در ویونا پلاس در کنار سرویس دهی عالی آن از ویژگی های منحصر به فرد این رستوران با فضای بازی کودک است.

  • آدرس: بزرگراه شهید حقانی، خیابان شهیدی، انتهای کوچه کمال، پارک آب و آتش
  • تلفن: 02143937

رستوران ارکیده شعبه آرژانتین

رستوران ارکیده آرژانتین

این رستوران با فضای بازی کودک با در نظر گرفتن اتاقی مخصوص برای بازی کودکان یکی از انتخاب‌های مناسب برای گذران اوقات خانوادگی است بدون اینکه کودک بی حوصله شود. همچنین فضای این رستوران امکان برگزاری جشن های مخصوص کودکان و جشن تولد با تم های مختلف و پکیج های غذایی مناسب این رده سنی است. موسیقی زنده از دیگر آپشن های این رستوران محسوب می شود که می تواند بر حال و هوای این رستوران تأثیر مثبت ایجاد کند. کیفیت غذا و محیط شاد آن را می توان از مشتریان پر و پا قرص آن تشخیص داد. در این رستوران ممکن است نوشیدنی انرژی زا هم سرو شود قبلا در مورد عوارض انرژی زا برای کودکان صحبت کرده ایم که لازم است حتما مقاله مربوطه را بخوانید.

  • آدرس: میدان آرژانتین، نبش خیابان الوند
  • تلفن: 02188885300

رستوران ای تی اف شعبه سعادت آباد

رستوران ای تی اف با فضای بازی کودک

ای تی اف رستورانی سه طبقه در غرب تهران است که دو طبقه از آن مختص سالنهای غذا خوری اعم از غذاهای رستورانی و فست فود و یک طبقه از آن شهر بازی است که امکان سپری کردن اوقات بیاد ماندنی را برای خانواده و کودک فراهم می آورد. همچنین این مکان مجهز به محیط اختصاصی ویژه برگزاری جشن تولد و میهمانی ها می باشد.

  • آدرس: سعادت آباد، بلوار کوهستان، روبروی مجتمع کوهستان
  • تلفن: 02122372379

فست فود مادر

فست فود مادر با فضای بازی کودکان

رستوران فست فود مادر از جمله اماکن زیبا و فرح بخشی است که خانواده و کودکان در آن می توانند منوی مخصوص خود را داشته و از غذاهای خوشمزه آن لذت ببرند. طراحی فضا و رنگ بندی سالن غذاخوری در کنارهدایا و محل بازی کودکان در این رستوران باعث می شود بارها این تجربه لذت بخش را تجربه کرده و به دوستان خود نیز پیشنهاد دهید.

  • آدرس: تهران، بزرگراه رسالت، نرسیده به چهار راه کرمان؛ روبروی مرکز خرید دنیای نور
  • تلفن:02122523774

کافه رستوران کیدز لند

کافه رستوران کیدز لند با فضای کودک

فضای این رستوران با فضای بازی کودک سبب می شود که بچه ها این مکان را قلمرو خود دانسته و از حال و هوای میهمانی خارج می شوند. آنها براحتی می توانند در سالن رفت و آمد کرده و امکان نقاشی برای آنها مهیاست. حضور دی جی و موسیقی زنده تأثیر فزاینده ای بر شادی افراد حاضر دارد.  امکان بازی کودکان در فضای بازی اختصاصی با مراقبت مربیان از دیگر مزایای این مکان محسوب می شود. همچنین می توان نسبت به برگزاری جشن تولد و ضیافتهای مخصوص کودک درخواست رزرو داد. کیفیت و تنوع غذایی در دو منوی کافه و رستوران ویژه کودکان و بزرگسالان نجربه حضور در این محیط را دلپذیر تر می نماید.

  • آدرس: شهرک غرب، دادمان شرقی، نبش هرمزان، برج طوبی، طبقه اول
  • تلفن:02196667486

کافه رستوران مونولوکیدز

کافه رستوران مونولوکیدز با فضای بازی کودکان

کافه رستوران مونولوکیدز رستورانی است مختص کودکان با فضا سازی منحصر به فردی که می تواند هم باعث سرگرمی کودک شده و هم اوقات خوشی را برای بزرگسالان فراهم آورد. اجرای موسیقی زنده مخصوص کودکان و حضور افرادی با تن پوش عروسکی و نیز برخورداری از فضای مناسب بازی کودکان موجب شادی و نشاط بچه ها و رضایت والدین می شود. منوی کافه و رستورانی این مجموعه در برگیرنده انواع نوشیدنی ها، دسر، پیش غذا، غذای ایرانی، فرنگی و فست فود است که به‌طور جداگانه برای کودکان و بزرگسالان پیشنهاد های خوشمزه ای دارد.

  • آدرس: ولنجک، خیابان سیزدهم، روبروی مرکز خرید گالریا، پلاک 2
  • تلفن: 02122416604

رستوران کودک شاد

رستوران کودک شاد با فضای بازی کودک

حضور در این رستوران با فضای بازی کودک مانند سفر به یکی از نقاشی های رنگارنگ کتابهای قصه است. استفاده از رنگ های شاد در نقاشی های دیوار، استفاده از مبلمان کودکانه، ظروف کارتونی و گارسون‌هایی با تن پوش عروسکی همگی سبب جلب توجه کودک به محیط می شود.  منوی این رستوران و برخورداری از منوی مخصوص کودکان با غذاهای مختلف حتی سوپ و فرنی و نیز فست فودهای سالم و بدون مواد افزودنی که همگی زیر نظر کارشناسان تغذیه آماده می شوند، رضایت خاطر خانواده ها را به همراه دارد. این رستوران همچنین مجهز به محلی اختصاصی جهت بازی کودک است که می تواند موجب اوج هیجان و لذت را کودکان هنگام استفاده از وسایل بازی موجود در آن در کنار مربیان و مراقبین کار آزموده بوجود آورد.

آدرس: شهرک غرب، بلوار دادمان، نرسیده به فلامک، پلاک 43

مزایای رستوران با محل بازی کودک

رفتن به رستوران بهانه ای است که افراد بتوانند ساعتی را کنار یکدیگر به خوشی سپری کنند. بزرگسالان لذت غذا خوردن را با مصاحبت با یکدیگر همراه می کنند؛ اما کودکان تحمل نشستن پشت میز آن‌هم برای مدت طولانی را ندارند و خیلی زود شروع می کنند به بهانه جویی و ابراز بی حوصلگی نمودن؛ بنابراین انتخاب رستوران با فضای بازی کودک که محلی را برای بازی و تفریح کودکان در نظر گرفته اند، برای خانواده هایی که دارای کودک هستند، بیشتر مورد توجه قرار دارد؛ زیرا به این ترتیب هر کدام می توانند از این فرصت بوجود آمده نهایت استفاده و لذت را ببرند.

اشتیاق به بازی در محل تعیین شده در رستوران ها می تواند محرک خوبی باشد تا کودکان نسبت به تمام کردن غذای خود جهت گرفتن مجوز بازی از والدینشان اهتمام ورزند. جنب و جوش و فعالیت کودکان در این فضا می تواند کودک را گرسنه تر کرده و میل او را برای خوردن غذا بیشتر کند. این احتمال که کودکان بد غذا نیز با قرار گرفتن در چنین محیطی، انگیزه لازم به خوردن غذا را پیدا کنند نیز می تواند دلیل دیگری باشد تا خانواده ها را برای رفتن به رستوران با فضای بازی کودک ترغیب نماید.

سوالات متداول شما عزیزان

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

ارتباط با مشاوران بالونیا

مشاوران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *