بازی با کودک 8 ساله

بازی با کودک هشت ساله

میانه‌های سال‌های کودکی از مهم‌ترین دوران کودکی به شمار می‌رود در این سن کودک می‌آموزد چگونه خود را آماده ورود به دنیای نوجوانی کند. در این سن او ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که اگر با حمایت والدین و ایجاد فضایی مناسب در جهت افزایش توانمندی‌های او مواجه شود قدرت یادگیری او را بالا برده و یک شخصیت خودکفا و در حال رشد را نمایان می‌سازد. در این راستا بازی با کودک 8 ساله بسیار تأثیرگذار هستند. تغییر عادت‌های کودکی در کنار تغییرات ظاهری چالش‌هایی را پیش روی والدین می‌گذارد که بایستی بسیار مورد توجه قرار گیرد همین موضوع باعث می‌شود که بازی‌های این گروه سنی را متمایز کند. بازی‌هایی که برای کودک 8 ساله می‌توان در نظر گرفت، باید بر اساس افزیش مهارت‌های حرکتی، شناختی، اجتماعی، بالا بردن اعتماد به نفس و ایجاد تفکر طراحی شده باشند. در این مقاله به آموزش انواع بازی با کودک 8 ساله می‌پردازیم.

آموزش بازی با کودک 8 ساله در خانه

بازی والدین با کودکان در منزل نیز باعث بهبود مهارت‌های شناختی، عاطفی و فیزیکی کودک می‌شود. ایده‌های زیادی برای بازی با کودک 8 ساله در منزل وجود دارد که با الهام از آنها می‌توان علاوه بر سرگرم ساخت کودک مهارت‌های زیادی را به او یاد داد. برای بازی با کودک 8 ساله در خانه ابتدا باید شرایط بازی را فراهم ساخت. بعلاوه باید در نظر داشت که بازی برای بچه های ۸ ساله در منزل باید به نحوی باشد که در کنار سرگرمی و مهارت آموزی باعث آزار و اذیت همسایه‌ها نشوند. در ادامه لیستی از انواع بازی‌های مناسب برای بچه های 8 ساله که می‌توان آنها را در خانه انجام داد ارائه شده است:

بازی با کودک 8 ساله با کلمه سازی

این بازی راهکاری عالی برای بازی برای کودک ۸ ساله است که باعث می‌شود در کنار سرگرمی دایره لغات کودک نیز بیشتر شود. برای انجام این بازی لازم است به خاطر داشته باشید که کودک از چه کلماتی در طول روز بیشتر استفاده می‌کند. چه کلمات جدیدی را در طول روز، هفته یا ماه می‌شنود. برای پرورش مهارت کودکان خود می‌توانید کودک را تشویق به کلمه سازی کنید. به عنوان مثال، برای بازی با کودکان 8 ساله یک کلمه‌ای که برای کودک آشناست را بگویید. این کلمه می‌تواند نام اسباب بازی، خورشید، درخت و هر چیزی باشد که برای کودک آشناست. سپس از کودک بخواهید با آخرین حرف کلمه‌ای که گفتید یک کلمه جدید بسازد. به عنوان مثال، اگر برای بازی با کودک 8 ساله نام خورشید را گفتید از کودک بخواهید به شما بگوید کلمه آخری که شنیده چه چیزی است؟ سپس از او بخواهید با حرف ” د” یک کلمه جدید بگوید. در اصل کلمه سازی یکی از بازی های کلاسی در فصل سرما است که معمولاً در گروه‌های کوچک و یا حتی در جمع های خانوادگی انجام می‌شود.

بازی با کودم 8 ساله در خانه

شنیدن و حدس زدن

بازی “شنیدن و حدس زدن” از آموزنده‌ترین بازی‌هایی است که می‌توان در خانه انجام داد. این نوع بازی با کودک هشت ساله علاوه بر بیشتر ساختن دایره لغات باعث افزایش مهارت خلاقیت، مهارت گفتاری و بهبود مهارت نقاشی کودک می‌شود. برای انجام این بازی نیازی به خرید وسیله خاصی نخواهید داشت. برای این بازی به حداقل دو شرکت کننده نیاز است. شرکت کننده اول نام یک حیوان، شیء مثل اسباب بازی و… را به کودک می‌گوید یا تصویری از آن را به او نشان می‌دهد. کودک باید بدون تکرار اسمی که شنیده یا تصویری که مشاهده کرده روی یک دفتر نقاشی یا روی یک تخته وایت بورد تصویری را نقاشی کند که نمایان گر آن اسم یا تصویر باشد.

بازی سیب زمینی داغ

سیب زمینی داغ یک بازی گروهی مخصوص بازی برای بچه های ۸ ساله است. برای انجام این بازی به شرکت کننده‌های زیادی نیاز خواهید داشت. از ویژگی‌های مثبت این بازی این است که برای تمام سنین مناسب می‌باشد. بنابراین حتی والدین و دیگر اعضا خانواده نیز می‌توانند با کودک بازی کنند. برای بازی با کودک 8 ساله باید هر کدام از بازیکنان به صورت دایره وار بنشینند. آهنگی پخش می‌شود و کودکی که سیب زمینی یا توپ را در دست دارد باید به سرعت آن را به نفر بعدی که در کنارش نشسته بدهد و به همین ترتیب هر کدام به نفر بعدی می‌دهند. انگار سیب زمینی داغی در دست دارند که به خاطر داغ بودنش می‌خواهند آن را پرت کنند. این کار باید خیلی سریع انجام شود. به محض اینکه آهنگ قطع شد آخرین نفری که سیب زمینی را در دست دارد بازنده خواهد شد و باید از بازی خارج شود.

ساخت اوریگامی

از جذاب‌ترین کارهایی که می‌توان برای بازی با کودک هشت ساله در منزل انجام داد، آموزش ساخت اوریگامی به کودکان پیش دبستانی است. اوریگامی یک کاردستی بسیار محبوب در بین کودکان است که کودک به کمک آن می‌تواند مهارت‌های مختلفی را در خود پرورش دهد. ساخت اوریگامی باعث تقویت هماهنگی بین چشم و دست کودکان می‌شود. همچنین دقت و تمرکز کودکان را نیز بیشتر می‌سازد. اشکال هندسی برای کودکان پیش دبستانی نیز در این فعالیت جذاب مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بازی حباب سازی

حباب سازی یکی از مهیج‌ترین بازی‌های تابستانه است که نه تنها در فضای باز بلکه در داخل منزل نیز می‌توان از این بازی با کودک 8 ساله خود لذت برد. حتی اگر در منزل اسباب بازی حباب سازی ندارید می‌توان به راحتی این وسیله را برای کودک ساخت تا لحظات هیجان انگیزی را تجربه کند. ساده‌ترین راه برای حباب سازی استفاده از آب، مایع ظرفشویی و کمی شکر، گلیسیرین یا شربت ذرت است. افزودن گلیسیرین، شکر یا شربت ذرت به مایع حباب سازی باعث ماندگاری بیشتر حباب‌ها می‌شوند. البته برای ساخت حباب بازی برای بچه های ۸ ساله نیازی به افزودن هر سه مورد نیست. افزودن یکی از این موارد کافی خواهد بود.

بازی با انواع پازل

یکی از جذاب‌ترین بازی‌های فکری که می‌توان در منزل انجام داد جورچین یا پازل است که در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی در بازار وجود دارد. زمانی که کودک پازل حل می‌کند علاوه بر افزایش مهارت‌های حرکتی و شناختی صبر کردن را نیز یاد می‌گیرد. بعلاوه، بازی با کودکان 8 ساله با پازل باعث تقویت تجسم فضایی و درک اشکال و افزایش مهارت حل مسئله می‌شود. برای این بازی ابتدا از پازل‌های ساده و کوچک شروع کنید.

بازی با کودکان 8 ساله

بازی با کودک 8 ساله با قایم موشک

قایم موشک یک نوع بازی معمایی و فکری هیجان انگیز اما بسیار ساده است که برای تمام سنین مناسب می‌باشد. روش بازی قایم موشک برای بازی با کودکان 8 ساله بدین صورت است که یکی از کودکان چشم‌های خود را می‌بندد و سایر کودکان پشت میز، صندلی، در اتاق و هر جای دیگری که احساس کند نمی‌توانند او را در آنجا پیدا کنند قایم می‌شود. کودکی که چشم‌های خود را بسته معمولاً اعدادی را از یک تا صد می‌شمارد. البته تعداد شمارش اعداد بسته به سن کودک می‌تواند کمتر هم باشد. به عنوان مثال از یک تا 10 یا از یک تا 20. پس از اینکه شمارش تمام شد چشم‌های خود را باز می‌کند و به جستجوی سایر بازیکنانی که مخفی شده‌اند می‌پردازد. اولین فردی که پیدا شد در مرحله بعد باید چشم‌های خود را ببندد و آخرین فردی که پیدا شود برنده بازی خواهد بود.

بازی با حروف الفبا

این نوع بازی با کودک 8 ساله مخصوص آموزش الفبا به کودکان است که هم جنبه سرگرمی دارد و هم باعث می‌شود الفبا را بهتر بیاموزد. این بازی برای بچه های ۸ ساله ای که در یادگیری الفبا مشکل داشته‌اند راه حل بسیار خوبی خواهد بود. البته برای کودکان کم سن و سال تر نیز مناسب است. بازی با حروف الفبا راهکار بسیار خوبی برای تقویت یادگیری دروس مقطع ابتدایی به شمار می‌رود. زیرا دانستن الفبا یکی از اصول مهم یادگیری سایر دروس است.

بازی لگو

لگو از جذاب‌ترین اسباب بازی‌های فکری است که انجام این بازی با کودک 8 ساله فواید بسیار زیادی برای کودک دارد. این بازی را می‌توان هم به صورت انفرادی و هم به صورت گروهی انجام داد. روش بازی بدین شکل است که کودکان با قرار دادن هر کدام از قطعات لگو در کنار هم می‌توانند اشکال و اسباب بازی‌های جدید بسازند. کودک هنگام بازی با این مکعب مستطیل‌های پلاستیکی جذاب نه تنها دنیای خیالی خودش را تجسم می‌کند بلکه به صورت ناخودآگاه مهارت‌های زیادی را می‌آموزد یا آنها را تقویت می‌کند. علاوه بر افزایش خلاقیت، دست‌ها و بازوهای کودک با این بازی قوی‌تر می‌شوند. اگر به صورت گروهی انجام شود نیز باعث تقویت مهارت‌های اجتماعی و توانایی انجام کار گروهی در کودکان می‌شود.

بازی با بادکنک باد شده

بادکنک از جذاب‌ترین سرگرمی‌هایی است که برای بازی برای کودک ۸ ساله می‌توان به کار برد.  روش‌های مختلفی برای بازی با کودک 8 ساله در خانه به وسیله بادکنک وجود دارد. از مسابقه ترکاندن بادکنک گرفته تا تنیس با بادکنک، نقاشی با بادکنک، ساخت ماشین بادکنکی و… ساده‌ترین روش برای بازی با بادکنک ” بازی بزن و بچرخ” است که کودک می‌تواند حتی به تنهایی هم این بازی را انجام دهد. در این بازی از کودک بخواهید که به بادکنک خود ضربه‌ای بزند تا به هوا پرتاب شود. کودک باید تا قبل از اینکه بادکنک به زمین برسد یکبار بچرخد و دوباره ضربه‌ای به بادکنک بزند تا به هوا پرتاب شود و اجازه ندهد که بادکنک به زمین برسد.

این نوع بازی را می‌توان به صورت دو یا چند نفره نیز انجام داد. به عنوان مثال، می‌توانید مسابقه‌ای ترتیب دهید و از کودکان بخواهید که هر کدام یک بادکنک رنگی انتخاب کنند. با پخش آهنگ آنها باید به بادکنک ضربه بزنند تا به هوا پرتاب شود و اجازه ندهند که به زمین برسد. زمانی که آهنگ قطع شد کودکی که بادکنکش به زمین رسیده است و نتوانسته آن را در هوا نگه دارد بازنده خواهد بود.

بعلاوه می‌توان یک خط آغاز و پایان در نظر گرفت و از کودکان خواست تا هر کدام بادکنک خود را بین زانوهایشان قرار دهند و تا خط پایان مسابقه بدهند بدون اینکه بادکنک آنها از بین زانوهایشان بیفتد یا بترکد.

انواع بازی برای کودک 8 ساله

بازی برای بچه های 8 ساله

با در نظر گرفتن مواردی که در بالا اشاره شد یکی از موثرترین راه‌های ارتباطی کودکان بازی می‌باشد. ولی باید با توجه به سن کودک بازی مناسبی را برای او در نظر گرفت. کودکان در سن 8 سالگی ویژگی‌های خاصی را دارند و هر روز والدین شاهد رشد و شکوفایی وی هستند. حس رقابت در این سن نمود بیشتری پیدا کرده و در کنار حس استقلال و مشارکت، کودک 8 ساله را به عضو تاثیرگذار در کانون خانواده بدل می‌کند. بر همین اساس لازمه اینکه در بازی با کودک 8 ساله این احساس مثبت کودک را تقویت کرده تا شادی و حس خوشایند زندگی را در بزرگسالی تجربه کند، بایستی بازی‌هایی را برای او تدارک دید که علاوه بر تقویت احساس‌هایی که اشاره شد دوران سراسر از شادی و نشاط را سپری کند. کودکان در این سن راغب به ارتباط برقرار کردن با کودکان بزرگ‌تر از خود هستند.

بازی با کودک هشت ساله را می‌توان به چند دسته طبقه‌بندی کرد که شامل بازی‌های سنتی و دیجیتال می‌باشد. در دسته دیگر بازی‌های گروهی و انفرادی قرار می‌گیرند. لازم به ذکر است که تمامی این بازی‌ها مکمل یکدیگر بوده و به تنهایی برای رشد و شکوفایی کودک موثر نخواهند بود. در سن 8 سالگی کودک گاهی احساس می‌کند باید با همسالان یا کودکان بزرگ‌تر از خود ارتباط برقرار کند و گاهی به تنهایی به بازی بپردازد. در ادامه به برخی از بازی‌های سن 8 سالگی کودکان اشاره خواهیم کرد.

بازی های سنتی

بازی با کودک 8 ساله و به خصوص این دسته از بازی‌ها رابطه بین کودکان و والدین را تقویت می‌کند. بازی‌هایی مانند قایم باشک، بالا بلندی، لی لی، وسطی و بسیاری از بازی‌هایی از این دست که کودک را به ارتباط موثر تشویق کرده و رشد اجتماعی را در وی افزایش خواهد داد. بعضی از این بازی‌ها به صورت گروهی در بهترین خانه بازی کودک در تهران؛ یعنی بالونیا انجام می‌شوند. همه روزه کودکان زیادی به همراه والدین خود به این خانه بازی می‌آیند و اوقات خوشی را تجربه می‌کنند.

بازی های دیجیتال

رشد فناوری و تکنولوژی در عصر حاضر، استفاده از ابزارهایی مانند گوشی‌های هوشمند، یارانه، تبلت در کنار اپلیکیشن‌ها و نرم افزارهای متنوع، باعث علاقه‌مندی بیش از پیش کودکان به استفاده از این نوع فناوری شده است. بازی‌های فکری – دیجیتال از جمله بازی‌هایی است که در این دسته می‌توان برای آنها جایگاهی را در نظر گرفت. تعدد بسیار زیاد این بازی‌ها انتخاب را بسیار مشکل کرده ولی کافی است با کمی جستجو در فضای مجازی و تامل در انتخاب این بازی‌ها مورد مناسبی را یافت.

بازی‌های تعاملی

بازی برای بچه های ۸ ساله

این نوع از بازی‌ها باعث تکامل مهارت‌های اجتماعی و شناختی کودکان می‌شود. به طور کلی بازی‌هایی در این دسته قرار می‌گیرند که باعث تحریک حواس کودک شوند. تکرار در این نوع بازی با کودک 8 ساله اعتماد به نفس او را افزایش می‌دهد؛ زیرا کودک با تکرار این نوع بازی‌ها با قوانین بازی آشنا شده و یاد می‌گیرد چگونه به قوانین احترام بگذارد. بازی‌های تعاملی لزوماً بر پایه هم‌فکری کودکان بنا شده بر همین اساس کودک می‌آموزد که خود می‌تواند در ایجاد قوانین بازی تقش داشته باشد و همین امر سبب می‌شود تا کودک برخورد ویژه‌تری نسبت به بازی داشته باشد و با تعامل با هم‌بازیان خود نسبت به وضع قوانین جدید اهتمام بورزد تا بازی به شکل صحیح‌تری اجرا شود.

بازی های مشارکتی

بازی با کودک هشت ساله به گونه است که کودک در تکاپوی برنده شدن است. از آنجایی که بازی‌های مشارکتی اثرگذاری مناسبی در رفتارهای اجتماعی کودک دارند. از طرفی این نوع بازی‌ها می‌توانند در کنترل هیجان ناشی از بردن و یا باختن کودک موثر باشد. بازی‌هایی مانند پانتومیم گروهی، پیدا کردن اشیا با صدا و بازی‌هایی از این دست، آموزه‌ای از کنترل هوش هیجانی در مواجهه با بردن و باختن را در کودک ایجاد می‌کند.

بازی های خلاقانه

اعتماد به کودکان حس خلاقیت را در کودک افزایش داده و مهارت‌های فکری او را تقویت می‌کند. قرار دادن برخی وسایل دور ریز و ایجاد فضایی برای ساختن، اعتماد به نفس و خلاقیت کودک را افزایش داده و وی را به آزمون و خطا و تفکر وامی‌دارد. بازی با کلمات از دیگر بازی با کودک 8 ساله است که مهارت‌های کلامی کودک را بالا برده و راه‌های ارتباطی مناسبی را به او نشان می‌دهد.

بازی های فکری

بازی‌های فکری از جمله بازی با کودک هشت ساله است که هم می‌توان به صورت گروهی و هم انفرادی انجام داد. افزایش توانایی حل مسئله از ویژگی‌های بارز این نوع بازی‌ها می‌باشد. بازی با اعداد، پیدا کردن تفاوت‌ها، سودوکو را می‌توان در زمره ارزشمندترین بازی‌های فکری در نظر گرفت.

بازی نقش پذیری

فرو رفتن در نقش‌های مختلف، کودک را به آموزه‌هایی از زندگی در بزرگسالی رهنمون می‌کند. بازی با کودک 8 ساله در نقش‌های مختلف مانند دزد و پلیس، خاله بازی باعث می‌شود خود را در موقعیت‌های متفاوت و شخصیت‌های مختلف قرار داده و علاوه بر آشنایی با چالش‌های این نقش‌ها به شناخت کامل‌تری از آنها برسند. از آنجایی که کودکان 8 ساله منتقدان خوبی هستند می‌شود با بازی تعویض نقش والدین با کودک، به دنیای درونی وی نفوذ کرده و از منظر دیدگاه آنها به زوایای تربیتی پی برد.

بازی های انفرادی

بازی با کودک هشت ساله خلق و خوی متغیری دارد. او گاهی چنان با هیجان به بازی با همسالان خود می‌پردازد که گویی در دنیایی دیگر حضور دارد و گاهی در انزوای مطلق به سر می‌برد که از آن همه شور و نشاط هیچ اثری دیده نمی‌شود. ولی جای نگرانی نیست بلکه باید با ایجاد فضایی مناسب برای او کمک کرد که از تنهایی خود لذت ببرد. بازی‌هایی مانند ساخت پازل، نقاشی و اغلب بازی‌های فردی او را مجاب می‌کند تا در تنهایی خود سرگرمی و تفریحی را ایجاد کند.

در انتخاب بازی با کودک 8 ساله باید به عواملی چون نیازهای روانی و روحی، شخصیت، سلیقه و تمایلات او توجه نمود. کودکان به فراخور احوالات درونی خود گاهی متمایل به بازی‌های انفرادی و گاهی میل به بازی‌های گروهی دارند. انتخاب هم بازی در یازی‌های گروهی می‌تواند از میان افراد خانواده و یا گروه همسالان باشد. درون گرایی و تظاهرات برونی می‌تواند انگیزه دیگری برای انتخاب بازی از سوی آنها باشد. روانشناسان معتقدند که برای کودکان در انتخاب بازی و راهبرد آن آزادی عمل قائل شویم. لیکن باید توجه نمود بازی یکی از ابزارهای مهم و قدرتمند در جهت اصلاح، تعدیل و تقویت بسیاری از توانایی‌های کودکان محسوب می‌شود؛ بنابراین بهتر است کودک را در موقعیت‌های مختلف بازی قرار داده و او را تشویق به تجربه انواع بازی‌ها نمود. پیشنهاد برخی از بازی‌ها را می‌توان از طریق جستجو در منابع مختلفی اعم از کتاب‌ها و سایت‌های مختلف اینترنتی دریافت نمود. اعتماد به قوه تخیل و خلاقیت کودکان یکی دیگر از راهکارهای خلق بازی‌های مناسب برای کودکان می‌باشد.

بازی های گروهی

بازی‌های گروهی کودکان هشت ساله

علاقه‌مند کردن کودکان به تیم‌گرایی و همکاری با سایر همسالان در بازی‌های گروهی نمود دارد. این نوع بازی‌ها حس تعامل، رهبری گروه، قانون‌مداری، احترام به نظرات دیگران را در کودک افزایش خواهد داد. از آنجایی که حس رقابت در کودک 8 ساله بسیار بالا است، این نوع بازی‌ها به وی کمک می‌کند تا متوجه شود می‌تواند در قالب گروه رقابت سالمی داشت و هیجان ناشی از شکست و پیروزی را با هم تیمی‌های خود تقسیم کند. این مهم سبب کنترل هوش هیجانی کودک شده و از بروز اتفاقات ناخوشایند در بزرگسالی در عدم دستیابی به این کنترل جلوگیری خواهد کرد.

در کنار این موارد بهره‌مندی بازی‌های هدفمندانه که بر اساس روان‌شناسی کودک و با توجه به ویژگی‌های فردی کودکان برای رده‌های سنی مختلف در خانه بازی کودک بالونیا طراحی شده است می‌تواند پاسخگوی بسیاری از نیازهای کودکان و دغدغه والدین باشد. بازی با کودک 8 ساله یکی از دغدغه‌های والدین شاغل است. فضای مناسب و بهره‌مندی از مربیان مجرب از خانه بازی بالونیا، مجموعه‌ای منحصربه‌فرد ساخته تا کودکان و والدین بدون هیچ‌گونه نگرانی نسبت به استفاده از امکانات مجموعه بازی کودک بالونیا ترغیب شوند.

بازی های آنلاین مناسب کودک 8 ساله

چه بخواهیم یا نخواهیم این روزها بازی‌های آنلاین به بخش جدایی ناپذیری از سرگرمی برای بچه های 8 ساله تبدیل شده است. برای آن دسته از والدینی که مشغله کاری و فکری زیادی دارند هم راهکار ساده‌ای برای ساکت کردن بچه‌ها و سرگرم کردن آنهاست تا فرصت کافی برای انجام کارهای روزمره خود را داشته باشند. از جمله این بازی‌ها می‌توان به بازی تیراندازی آنلاین، بازی رانندگی، انفجار بلوک، ماهیگیری و… اشاره کرد. با این حال، زیاد با گوشی و تبلت بازی کردن عوارض جبران ناپذیری برای کودک به همراه خواهد داشت. از جمله این عوارض می‌توان به چاقی، مشکلات بینایی، بی خوابی، بداخلاق شدن کودک، کاهش زمان مطالعه و افت تحصیلی و بسیاری مشکلات روحی، جسمی و تحصیلی دیگر را به همراه داشته باشد. حتی هر چه زمان بیشتری با بازی آنلاین سپری شود شدت این مشکلات بیشتر خواهد شد.

از جمله مهم‌ترین عوارضی که بازی‌های آنلاین برای بچه های 8 ساله به همراه دارند فاصله گرفتن کودک از اجتماع و عدم کسب مهارت‌های اجتماعی است. این موضوع باعث می‌شود کودک در بزرگسالی نیز مهارت کافی برای فعالیت و حضور در اجتماع نداشته باشد. حتی به روابط عاطفی و آداب و معاشرت ساده هم آسیب خواهد زد. بنابراین، بازی با کودک 8 ساله بهتر است به جای بازی‌های آنلاین فرزند دلبند خود را به خانه‌های بازی ببرید. با این کار می‌تواند با سایر کودکان همسن خود بازی کند و ضمن بازی مهارت‌های اجتماعی نیز یاد بگیرد.

خانه بازی بالونیا یکی از بهترین پلی هاوس‌های بازی کودکان در الهیه تهران است که از بهترین امکانات برای بازی با کودکان 8 ساله برخوردار می‌باشد. بعلاوه، دوره‌های مختلفی نیز برای افزایش مهارت کودکان در زمینه‌های مختلف ارائه می‌دهد. بازی‌های موجود در این مجموعه متناسب با رشد شناختی و اجتماعی کودکان سنین مختلف تدارک دیده شده است.

سوالات متداول شما عزیزان

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

ارتباط با مشاوران بالونیا

مشاوران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *